Endret: 25 mar 2019     Opprettet: 15 jan 2019

Protokoll fra ekstraordinær generalforsamling 9. januar 2019

Etter 4 års arbeid med å utrede nye parkeringsplasser i borettslaget, vedtok generalforsamlingen å bygge ut Urtestien - felt D ref innkallingen med 15 nye plasser (her er det fra før gjesteparkering) og området på oversiden av Langbølgen 40 - felt B (29 nye plasser). Samtlige av de nye plassene, samt de eksisterende på felt B får opplegg for lading av elbiler.

Protokollen fra generalforsamlingen

Utbyggingen av felt B starter allerede 1. februar, og arbeidet vil pågå i tre - 3 - måneder. Midlertidig parkering for de som har plass her, vil være ved garasjene og på ballsletta mens det er kaldt i bakken, noe hver enkelt leietaker blir informert om omgående. Det er også mulig å parkere i Langbølgen. Vi anmoder alle som har garasjeplass om å bruke dem i stedet for å parkere i Langbølgen når behovet for parkeringen i Langbølgen vil øke i nær fremtid.

Vi skal i mellomtiden jobbe med fordelingen av nye plasser, og kommer tilbake med mer informasjon om dette.